88 den 75 e 3 ayda nasıl zayıflanır "Ağ Günlüğü"

Monday, July 03, 2006

78' i de gördüm yaaa)

haftaya 78.5 olarak başlıyoruz

Bu ne demek?
Bu hafta tam 1 kg 400gr vermişim demek))

peki nasıl verdim?(sonuna kadar okuyun)

Yemekte 1 ızgara tavuk yanına 4 kaşık sebze yemeği
yanına fazladan birkaç dolma atarak
öğle ve akşamları bu tarzda yemiş olabilirim.

haftada 1-2 dondurma yemiş de olabilirm

hatta geceleri televizyon karşısında
eti form+bol bol karpuz da yemiş olabilirim.

Ama bu sizi sakın
"adama bak yiyo yiyo kg veriyo" diye düşündürmesin.

çünkü bisküvi+cips+kola+hamur işi yemekler+
hızlı yemekler(fast food)+öğün harici yemek yemek
gibi davranışların hiçbirini yapmıyorum.

ilaveten hergün düzenli spor

Spor olarak 1 gün koşu(uzun mesafe)+ başka bir kardiyo
hareketi( bisiklet,kürek çekme vs vs olabilir)

2.gün yağları yakmaya yönelik çok tekrarlı ağırlık kaldırma,
ondan sonra ise spin yani Türkçe olarak yaklaşık 45 dakika
hızlı bisiklet çevirme yapıyorum.

Şimdi yorumları ve soruları alayım))

4 Comments:

Blogger isola said...

yorum yok, heheh.
iğrencim valla.

beklediğim bi sonuçtu :P

10:00 PM  
Blogger Lighter-N said...

ya nasıı yaaaaaa!!Ben haftada 4 gün sıkı spor yapıyorum (yüzme artı yürüyüş), diyet yapıyorum ve 2 ayda 2 kilo anca verdim...Haksızlık buuuuuuuuuuuuu

4:07 AM  
Blogger Talisman said...

Kıskandıım, kıskandım işteee :)) Şaka şaka, süper bişey allah başarını daim seni fit etsin işallaahh.. Ben bunun yarısına da "fit"im :)

2:54 AM  
Blogger isola said...

oyunteorisi?

ne yaptın son hafta merak ettim, 75 oldun da söylemeye mi korkuyon ki? ;)

2:50 PM  

Post a Comment

<< Home