88 den 75 e 3 ayda nasıl zayıflanır "Ağ Günlüğü"

Monday, June 12, 2006

Gidişat Güzel !

Ağ günlüğü'ne yazı yazmanın yine vakti geldi)

Elif Doğan gündüz beklemiş yazıyı ama ben gececiyim biraz napalım)

yarın okur artık_)

Bu haftaya 82.2 ile başlıyorum.

1 kilo 100 gr falan vermişim , gayet güzel...diyette bazı aksamalar yapmış olsamda
sanırım vücudum kilo vermeye alıştı.

Ayrıca biraz fazladan yemek de çok büyük bir kayıp sayılmaz)

netice de bir kilo sınırını koruyorum.

Amaç her hafta 1 kilo

5 Comments:

Blogger Auryn said...

canım,
Haberlerin beklemeye değdi doğrusu. Her hafta 1 kilo çok iyi bir karar. Böylece vücud "aman nooluyoruz" demeden paşa paşa yağların gitmesine izin verir.
Bak, hep derler ya ben yine diyeyim; Arada kaçırmaktan korkma sakın. Önemli olan kaçırdım bir kere diyip yemeye devam etmemek.
Göreyim seni!

8:17 AM  
Blogger Auryn said...

Judas ben bunu senin bloguna da yazacağım birazdan ama buraya da kısmetmiş. Sen hiç kilolu gözükmüyorsunnn!!

4:53 PM  
Blogger oyunteorisi said...

bende aynı şeyi söylemek üzereydim))

benden hızlı çıktın.

judas,sende ya kilo yok ya da bu resmi çektireli uzuuuuuuun zaman olmuş))

2:07 AM  
Blogger oyunteorisi said...

teşekkür ederim gri

haftada bir kilo iyide bakalım sonuna kadara başarabilecek miyim

bu hafta başardım 1.100 gitti

3:30 AM  
Blogger isola said...

valla ben seni okurken nasılolsa yapıyor diye düşünüyorum ;) bir şey iyi yapıldığında dışarıdan çok olaymış gibi gözüküyor ya sen de kolay veriyorsun gibime geliyor ;)

6:02 AM  

Post a Comment

<< Home