88 den 75 e 3 ayda nasıl zayıflanır "Ağ Günlüğü"

Monday, June 26, 2006

İşte ya olay budur abi!!!

Gördüm işte , yıllar sonra tartıda
70'leri de gördüm ya...(79.9 olsa bile))

Bu kadar kolay bir şeymiş zayıflamak
diyorum sadece

Sen yıllardır zayıflama , bu kiloları üzerinde taşı
sonra git 3 ayda zayıfla

Azim mi dersiniz yoksa aptallık mı ,
inanın şu anda karar verebilmiş değilim.

Yine verdim 1 kilo 100 gr...
üzerimde taşıdığım 1 kiloluk ağırlığı fırlatıp attım...

daha fazla da taşımaya niyetim yok,
zararın neresinden dönülse kârdır diyelim artık.

9 Comments:

Blogger isola said...

79.9'muş... peh... :) "zayıflamak bu kadar kolaymış" diye hava da atarmış yaa. çekemiyorum kardeşim ben senin blog'unu! conan mı olcan sonra da? onu da olursun sen töbe töbee..
--------------
şaka bir yana kaç haftadır uğraşıyorsun, hiç bırakmadın ki... kararlılık konusunda tebrik ediyorum. yıllarca rejim yapmayı deneyip yüzlerce kere bozmak yerine, bir kerede karar verip kilolarından kurtulanlar var ya böyle... işte onlar farklı bir gezegendenler diye düşünüyorum hep. neyse...

"Azim mi dersiniz yoksa aptallık mı ,inanın şu anda karar verebilmiş değilim."
yalnız bu açık olmamış neden aptallık olsnu anlamadım?

5:33 PM  
Blogger oyunteorisi said...

Şimdi Önce isola'ya cevap yazayım;
"Azim mi dersiniz yoksa aptallık mı ,inanın şu anda karar verebilmiş değilim."

bununla demek istediğim ;
bana bu kadar kiloyu vermekte olduğum için azimli mi dersin ? Yoksa madem böyle verebiliyordum yıllarca neden vermediğim için aptal mı dersin))))

bunun için yazmıştım


-----------------------
tuna' cım :
kilodan kurtulmak için genel olarak kardiyo ağrlıklı spor yapmak önerilir.

yani koşu yüzme bisiklet ve buna benzeyen çeşitli hareketler.

Birde çok tekrara dayanan ve ağırlıkla yapılan çalışmalar ,mesela üst göğüs çalışması bunda çok tekrarla göğüs bölgendeki yağları parçalayıp yakabiliyorsun.

Burada mühim olan yağları kas yapmak değil hareketle yağları eritmek.

kasda ilk 2 aylık süreden sonra çıkmaya başlıyor zaten.

ben en iyisi bir iki güne yaptığım bütün spor hareketlerini buraya yazayım.daha net anlatmaya çalışıyım

3:17 AM  
Blogger isola said...

valla aptal denmez herhalde! zamanı gelmiş ve vermişsin denir ne denecek başka...

4:30 AM  
Blogger isola said...

şurada da "nasıl yağ yakılır"la ilgili bilgiler var. oyunteorisi'nin dediklerinden...

http://kadinca.mynet.com/012006/diyet/23fatloss.asp

4:50 AM  
Blogger Auryn said...

Çok haklısın kardeşim yaa.

2 yıldır yerleri titrete titrete dolanıyorum bu alemde.

Yeter...

Teori kardeş bana öyle bir gaz verdin ki sorma..

Ayrıca da tebrikler :)

8:18 AM  
Blogger aksamdostlari said...

merhaba oyunteorisi,
bence kendin için en iyi şeyi yapmışsın.tebrikler.69 olarak görmek istiyoruz senide benide :)

(şuan aynı kilodayız.bakalım kim önce 69ları görebilecek ;) )

6:58 AM  
Blogger oyunteorisi said...

69?

kızın 69 da ben çökerim))

benim gibi bir erkek için 72-75 ideal.

zaten geniş omuzlu adamımdır))

3:37 PM  
Blogger aksamdostlari said...

nEEE Erkekmi ben seni kız biliyordumm :)).Sen daha fazla zayıflama istersen.69 yakışmaz ;)

4:42 AM  
Blogger isola said...

heheheh çok iyi :)

8:51 AM  

Post a Comment

<< Home