88 den 75 e 3 ayda nasıl zayıflanır "Ağ Günlüğü"

Tuesday, June 20, 2006

Gitti 1kg

Bu hafta kilom 81.1

hedeflediğim gibi 1 kilo 100 gram vermişim.

7 günde 4 kere spora gitmemin ve bir halı saha maçının faydası diyebilirim.

Tabii spordan dönünce evde bisküvi tarzı şeyler
kesinlikle yemiyorum sadece halı saha maçı baklavasınaydı))
onda da sadece bi tane yiyebildim.

Oyna maçı kazan baklavalar önüne serilsin ama yiyeme)
olacak şey mi?

Kendime "bundan önce çok yedin artık yemiyceksin" deyip duruyorum.
Bu sıralar favori cümlem bu!


kısa dönem hedefim 79,bi göreyim şu 79'u sanki
her şey daha kolay olacakmış gibi geliyor.

her hafta tartıda biraz daha az gelmenin beni zayıflama konusunda
yaptığı motive inanılmaz fazla...

8 Comments:

Blogger isola said...

selam, bloguma yorum bırakıp beklerim demişsin de...
yaa seni hep okuyorum da ne yorum yapacağımı bilemedim hiç, aklına koyduğunu en sağlıklı biçimde uygulayıp yapıyorsun maaşallah. söze gerek kalmıyor. kolay gelsin bundan sonra da :)

3:42 AM  
Blogger isola said...

bu arada demişsin ki:
"ben su soldaki links kısmını çıkaramadım , oysa ayarlardan linkleri gösteri seçmiştim ama nedense çıkmıyor"
-----------------
başka bir blogda denediğim üzere o template'de linkler doğuştan yok olarak geliyor sanırım. template kısmına girip kendin yerleştireceksin... ne yerleştireceğine gelince de gmailine yolladım. umarım olur...

4:16 AM  
Blogger isola said...

http://qwerrewqwe.blogspot.com/

oluyor.

4:26 AM  
Blogger oyunteorisi said...

harikasın isola

en kısa zamanda linkleri ayarlamalı)

3:41 PM  
Blogger isola said...

evet ayarlamalı :)
-------------
bu arada benim hedef 79.9 hatta :) görür görmez daha site adı değişecek 70'ler olacak, bekliyorum bakalım...

4:11 PM  
Blogger isola said...

evet ayarlamalı :)
-------------
bu arada benim hedef 79.9 hatta :) tartıda 79.9 görür görmez daha site adı değişecek 70'ler olacak, bekliyorum bakalım...

5:09 PM  
Blogger isola said...

bu ne beyav farkında olmadan 10 tane yorum atmışım, fazlalardan arınınız.

5:11 PM  
Blogger Auryn said...

Teoriciğim forumda link eklemen için yapman gerekenleri anlattım.
http://www.diyetkardesligi.com/viewtopic.php?t=163

Azmin için de tebrikler.
Sizin de beni her gün tebrik etmeniz yakındır.
heheheehhe

7:29 AM  

Post a Comment

<< Home