88 den 75 e 3 ayda nasıl zayıflanır "Ağ Günlüğü"

Wednesday, July 12, 2006

77 lerde gibi

şu sıralar kilo kontrolümü tam yapamıyorum.

sayısal tartım şu sıralar pek çalışmıyor
sanırım yaptırmam gerekecek,

bu yüzden kilo ma normal kadranlı tartıda bakıyorum
ama farklı tartılarda kilo kontrolünün
sağlıklı olmayacağının farkındayım.

şu anda 77 küsüratlarda gösteriyor ama
ben net sonucu alana kadar 78i kabul ediyorum))

sakın pazartesi yazamadım diye aklınıza
"oyun bu işi bıraktı" gibilerinden düşünceler gelmesin

sporuma ve diyetime sık sık aşırmalar yapsamda devam ediyorum.

en kısa zamanda net sonuçlarla karşınızdayım.

2 Comments:

Blogger isola said...

valla hiç öyle bıraktığına dair bir şey gelmedi aklımıza :P herhalde artık yazmaya bile gerek duymuyor dedim ben. kilolar nasılsa gidiyor diye... :P

1:24 PM  
Blogger Auryn said...

10 kilo gitmiş, tebrikler. kiloverme çizelgen gaz veriyor.

12:40 PM  

Post a Comment

<< Home